• Informacje na temat:

    witaminy czy warto

Artykuły na temat: witaminy czy warto
  • Gdzie szukać witaminy C?

    Witamina C – myślimy o niej ciepło, gdy na dworze robi się zimniej, czyli w okresie jesienno-zimowego sezonu przeziębień. I słusznie, ponieważ wspomaga działanie systemu odpornościowego. Nie wszyscy jednak wiedzą, że pełni też inne ważne funkcje w organizmie ludzkim, który sam nie potrafi jej gromadzić. Dlatego właśnie konieczne jest codzienne dostarczanie sobie witaminy C z pożywieniem...

  • Witaminy zamiast skalpela

    ...wyglądem wystarczy poznać kilka podstawowych wskazówek, które odmienią twoje życie i sprawią, że szybko poczujesz się dużo lepiej.

  • Czy warto przejść na wegetarianizm?

    Coraz więcej jest badań naukowych, z których wynika, że nadmiar mięsa przyczynia się do groźnych chorób.

  • Witaminy i minerały ważne dla kobiet

    ...żołądkowych. Warto zapytać lekarza o dodatkową suplementację witamin. ✔Alkohol źle wpływa na przyswajanie witaminy A, witamin z grupy B oraz potasu, żelaza i wapnia. ✔Nikotyna niszczy witaminy(...), czy nie brakuje nam np. potasu, wapnia. ✔Testy na zawartość witamin i minerałów: warto sprawdzić poziom witaminy D3, B12 (szczególnie wegetarianie), żelaza.

  • Bosacka: Witaminy z grilla

    .... Czarne brzegi mięsa, spieczona na amen kiełbasa są źródłem związków rakotwórczych, których działanie neutralizują właśnie witaminy i przeciwutleniacze zawarte w warzywach. Jak wyliczyli kiedyś(...)Pięć porcji warzyw i owoców dziennie, co najmniej 400 gramów - tak zaleca Światowa Organizacja Zdrowia, przekonując, że zbyt małe ich spożycie to jeden z poważnych czynników ryzyka rozwoju chorób...

  • Czy warto kupować pakowaną zieleninę na sałatki?

    Czy pakowane sałaty tracą swoje właściwości odżywcze?

  • Magnez, żelazo, selen i witaminy pomogą w walce z wiosennym przesileniem

    Magnez, żelazo, selen, witaminy B2 i D czy niacyna - to niektóre mikroelementy i witaminy, które - zdaniem specjalistów - pomagają poradzić sobie z wiosennym przesileniem. Warto też pamiętać o aktywności fizycznej - radzą specjaliści.

  • Witaminy - jedz na zdrowie i zapobiegaj niedoborom!

    Organizm ludzki to sprawnie działająca maszyna, każdego dnia krew transportuje do jego narządów niezbędne witaminy, pierwiastki i sole mineralne. Już niewielkie niedobory tych składników mogą przyczynić się do poważnych chorób, a nawet śmierci!

  • Papryka pełna witaminy C

    Papryka jest znakomitym źródłem witaminy C. W każdym strąku jest jej co najmniej 90 mg, a w czerwonej nawet 150 mg (przeciętne zapotrzebowanie to 60 mg dziennie).

  • Dlaczego warto jeść paprykę?

    Zmniejsza apetyt, poprawia spalanie tłuszczu, ma więcej witaminy C niż cytryna. Papryka jest jedynym warzywem, które w trakcie gotowania, pieczenia oraz suszenia nie traci całej cennej witaminy.

Wideo na temat: witaminy czy warto
  • Te badania warto zrobić na wiosnę

    Po sezonie jesienno-zimowym nasz organizm jest wyczerpany, m.in. infekcjami czy brakiem witaminy D. Internistka Ewa Czernicka-Cierpisz opowiedziała w "Dzień Dobry TVN" o badaniach, które warto zrobić na wiosnę. Wyjaśniła również, jak interpretować ich wyniki. Czy można robić to samemu? (DDTVN/x-news)

  • Dlaczego warto jeść mięso mielone?

    Mielone mięso wołowe oraz wieprzowe zawiera wiele cennych składników odżywczych m.in. białko, żelazo, cynk oraz witaminy. Produkty do swojej diety szczególnie powinny wprowadzić kobiety w ciąży oraz osoby palące tytoń i pijące duże ilości kawy czy herbaty.

Dyskusje na temat: witaminy czy warto
  • Re: Witaminy w tabletkach- jeść czy nie?

    Moim zdaniem warto. Organizm często nie jest w stanie wyprodukować niektórych witamin. Piszę tutaj o witaminie D . Szczególnie w takim okresie jak teraz kiedy jednak mamy ograniczony dostęp do słońca ( zima, lato). W ostatnim artykule na temat witamin doczytałem,że ponad 90% Polaków cierpi obecnie na niedobór tej witaminy. Dlatego też suplementacja jest niezbędna. Odsyłam do artykułu, w którym

  • Re: Czy witaminy można przedawkować?

    Dość dużo osób ma niski poziom witaminy d, rzeczywiście warto zainteresować się suplementacją zwłaszcza teraz jak jednak bardziej jesteśmy narażeni na różne infekcje.

  • Czy znasz właściwości lecznicze miodu pszczelego?

    Czy znasz właściwości lecznicze miodu pszczelego? Na pewno nie wiesz o tym , że miód ma wiele właściwości leczniczych.. Zapoznaj się z artykułem a sam się przekonasz jak ważnym elementem diety jest(...) % w pozostałych. W znacznie mniejszych ilościach występują biopierwiastki (potas fosfor, magnez, wapń, w mniejszej ilości żelazo siarka), flawonoidy - naturalne kwasy organiczne, olejki eteryczne, witaminy

  • Re: Czy warto przejść na wegetarianizm?

    mięsożercy nie mają niedoborów żelaza i witaminy B12. Wegetarianie często bez suplementacji nie mają szanse na racjonalne dostarczanie do organizmu potrzebnych składników. Poza tym wszyscy i wegetarianie i mięsożercy powinni suplementować wit D3. Bez D-Vitum forte nie wyobrażam sobie swojej diety.

  • Re: Witaminy w ciąży

    Najważniejszy jest kwas foliowy i najlepiej zacząć go brać jak zaczynamy się starać o dziecko. Nie bez znaczenia jest w przypadku przyszłych mam też żelazo. Warto takimi sprawami jak potrzebne witaminy, czy kiedy zrobić test ciążowy zacząć interesować się wcześniej, ponieważ będziemy wtedy lepiej przygotowane na ten czas.

  • Re: Czy warto przejść na wegetarianizm?

    Człowiek do utrzymania zdrowia potrzebuje przede wszystkim składników odżywczych czyli mikroelementów i witamin. Dobra dieta to taka, która dostarcza nam mikroelementów i witamin. Czy jesteśmy w stanie ich dostarczyć dietą mięsną czy bezmięsną nie ma szczególnego znaczenia. Problem w tym, że masowo nie dostarczamy. Wszelkie inne rzeczy w tym duże ilości białek, węglowodanów nie są tak potrzebne

  • Re: Witaminy w tabletkach- jeść czy nie?

    Według mojej wiedzy realne działanie na nasz organizm mają tylko witaminy naturalne. Przyjmowanie tych syntetycznych jest czymś w rodzaju zaśmiecania własnego organizmu. Nie znaczy to jednak, że wszystkie preparaty muszą być wyprodukowane sztucznie. Warto zwrócić uwagę na to podczas kupowania suplementów. W temacie wartości witamin w tabletkach polecam artykuł na Wydaje mi się, że w przypadku

  • Re: Czy warto przejść na wegetarianizm?

    Od półtora roku nie jem mięsa. Założenie, że jak nie jesz mięsa to już na pewno nic nie jesz i się nie odżywiasz bo skąd wziąć witaminy które są w miesie nie jedząc go? Chryste.. A no da się. Wystarczy wiedzieć czym to zastąpić, a jak nie umie się korzysać z naturalnych produktów to zawsze można zamówic np w ekopiramidzie białko konpne i po sprawie.

  • Re: Witaminy w tabletkach- jeść czy nie?

    Myślę, że nie są one konieczne przy właściwej diecie oraz nawodnieniu organizmu. Jednak jeśli ma się obniżoną odporność albo jest się przemęczonym to może warto. Ja jem dużo warzyw i owoców i piję wodę o właściwościach antyoksydacyjnych. A ten komentarz powyżej o pyłku to żart rozumiem?

  • Re: Czy warto kupować pakowaną zieleninę na sałatki?

    naturalne źródło: witaminy A, B1, B2, B3, B6, B9, C, D i E, przeciwutleniaczy, wapnia, magnezu, potasu, fosforu, żelaza i innych substancji biologicznie czynnych. Zawierają rzadko spotykany w produktach spożywczych idealny stosunek (1:3) nienasyconych kwasów tłuszczowyvh Omega 3 i Omega 6 oraz Omega 9. W efekcie nasionka wpierają aktywność mózgu, pobudzają regenerację narządów wewnętrznych