• Informacje na temat:

    opalanie przez solarium

Artykuły na temat: opalanie przez solarium
  • Solarium jak papierosy czy alkohol - tylko dla pełnoletnich?

    ..."Skoro nie pozwalamy dzieciom palić papierosów, dlaczego mielibyśmy zgadzać się na opalanie pod lampami UV" - tak wymóg sprawdzania dowodów osobistych w solarium, który być może już niedługo zostanie wprowadzony, komentuje dermatolog, dr Monika Heisig.

  • Plażowe rozterki – obalamy mity o opalaniu

    ...ekspozycji na słońce, czyli czerniaka, zwiększa się o 75% - wyjaśnia Anna Smolińska, kosmetolog z Body Care Clinic w Katowicach. Powszechnie sądzi się również, że opalanie wstępne (czy to na solarium czy na(...). Rozprawiamy się z najpowszechniejszymi mitami na temat opalania. MIT 1 - Solarium chroni przed rakiem To był główny powód nagonki na solaria, bo właśnie to one przyczyniają się do powstawania zmian...

  • ...kremu. Dzięki nim maleje ryzyko poparzeń. Dojrzała, która nie boi się słońca Opalanie postarza i wysusza skórę. Jeśli nie chcesz(...) i UVB odżywiający skórę, bogaty w antyoksydanty. Niwelują one szkody wyrządzone przez wolne rodniki, wzmacniają działanie filtrów i zapobiegają powstawaniu zmarszczek. W ochronnym kremie szukaj też...

  • Nienaturalnie brązowa skóra to znak rozpoznawczy miłośniczki słońca, a częściej – solarium, która przesadziła z opalaniem. Nie musi to być jednak tylko oznaka braku umiaru. Zdarza się, że mamy do czynienia z osobą uzależnioną...

  • Nowoczesne solaria są dużo bezpieczniejsze dla skóry

    ...negatywnie na zdrowiu, należy ustalić plan opalania, w czym pomoże na pracownik solarium. Musimy rozłożyć opalanie na kilka sesji. Na początek nie należy powtarzać sesji częściej niż co trzy dni, z czasem(...)Nie oznacza to jednak, że seansom w solarium można poddawać się bez ograniczeń. Zdaniem dermatologów nie powinno się przekraczać 10 godzin opalania w ciągu roku. Bezpieczniejsze niż dawniej...

  • Kobiety są bardziej narażone na przebarwienia niż mężczyźni, nie tylko dlatego, że częściej się opalają (na słońcu i w solarium), ale też dlatego, że do czynników ryzyka(...) kosmetyki, które zawierają składniki o działaniu rozjaśniającym i złuszczającym, tym większa szansa na powstrzymanie zachodzących zmian. Preparaty te, stosowane regularnie przez dłuższy czas, wyrównują...

  • Produkty po opalaniu

    DAX SUN ROZŚWIETLAJĄCY  BALSAM PO OPALANIU Cena: ok. 14zł; poj.: 150 ml Polecany po opalaniu w celu utrwalenia i rozświetlenia opalenizny, również uzyskanej w solarium. Drogocenny olej(...) antywolnorodnikowemu chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem. Wyciąg z orzecha włoskiego w naturalny sposób podkreśla kolor opaleniznyi pozwala ją zachować przez dłuższy czas. Złociste drobinki...

  • Kosmetyki do opalania od Eveline

    ...i dodatkowo zapewniają pielęgnację skóry. Systematyczna aplikacja preparatu brązującego pozwala na utrzymywanie ładnego zbrązowienia skóry nawet przez cały rok. Samoopalacz jest w pełni bezpieczny dla znamion(...) uszkodzenia DNA.Seria obejmuje m.in: wodoodporne emulsje do opalania SPF 25 i SPF 30, głęboko nawilżający balsam po opalaniu dla całej rodziny, przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 6.

  • Weź udział w konkursie i wygraj kosmetyki do opalania marki Floslek Laboratorium

    ...przez wiele godzin Nawilżona i zregenerwoana skóra, przygotowana do następnych kąpieli słonecznych oraz wizyt w solarium.    

  • Opalanie uzależnia

    ...w nałóg, polegający na zbyt częstych wizytach w solarium. I jak wszystkie uzależnienia, tanoreksja, powoduje zmiany w psychice. Co za dużo... Kanon urody współczesnej kobiety ma kilka wyznaczników. Oprócz szczupłej sylwetki czy wydepilowanego ciała, "niezbędne" jest również posiadanie opalenizny, oczywiście przez cały rok. Trudno się nie zgodzić, że kobieta lepiej wygląda, kiedy jest nieco...

Zdjęcia na temat: opalanie przez solarium
Dyskusje na temat: opalanie przez solarium
  • Re: Moda na witaminę D

    i autor (dwa wydania książki "Ukryte Terapie.Czego ci lekarze nie powiedzą" rozeszły się błyskawicznie mimo braku wszelkiej reklamy i świadomego zignorowania przez "niezależne" mejnstrimowe media )pisze :Operatorzy solariów aplikujący delikwentom opalanie na brąz nawet nie wiedzą elementarnych rzeczy o promieniowaniu UV którym dysponują. Opalenizna na brąz to rozpaczliwy krzyk skóry-nie morduj

  • reklama solarium

    Młode dziewczyny powinny zobaczyc jak wyglada cera zniszczona pełna zmarszczek przez opalanie sie Kasia Skrzynecka jest jeszcze bardzo młoda a wygląda jakby 15 lat wiecej miała .

  • A ja opalam się bardzo często, kiedy tylko mogę

    . Zdecydowanie nie lubię się opalać, lubię tylko być opalony. Poza tym przeważnie pierwszego dnia nie opalam się jakoś szczególnie krócej, przeważnie robię to przez 2-3godziny. W zeszłym roku niestety tak(...). przerwami. Poza latem chodzę także na solarium. Tak przy okazji to pierwszy raz w życiu poszedłem na solarium w zimie, bez przygotowania na 12 czy 15minut. Z tym czasem to akurat nie był mój pomysł

  • Re: 5 faktów o solarium

    opalanie jest bardzooo szkodliwe..za kilka lub kilkanaście lat zrobi się głośno o tym, jak wiele osób cierpi na różne schorzenia, raka itd. przez solarium..

  • ;(To naprawdę uzaleznia...

    coraz bardziej sie pograzam nawet opalanie nie daje mi juz przyjemnosci lezac w solarium mysle tylko kiedy sie to skonczy kiedy wyjde i juz bede ten seans miala za soba. stalo sie to czyms obowiazkowym w zyciu-czyms co po prostu trzeba zrobic-tak jak zalatwianie potrzeb fizjologicznych. Boje sie co bedzie dalej jak bede wygladac za jakis czas, czy moze przez to opalanie zrujnuje sobie zdrowie. Zaluje

  • wolę balsamy opalające

    Z solarium w ogóle nie korzystam, widziałam co się dzieje z moją bratową. Od lat co roku chodzi na solarium. Była w tamtym roku tak spalona, że aż się słabo robiło, wory pod oczami, skóra jak cerata. Solarium uszkadza głębsze warstwy naszej skóry i to nie odwracalnie. Bratowej opalenizna przez zimę zeszła ale wory pod oczami i przesuszona, ceratowata skóra twarzy została. Okropnie sie postarzała

  • Re: Solarium? Nie, dziękuję!

    . Że na słońcu powinniśmy używać kremów z filtrem. Solarium jest złe, ale opalanie się cały dzień bez odpowiednich kremów na plaży przez kilka dni nad morzem niby jest zdrowe? Dobre sobie :)(...)Solarium tak jak wszystko jest szkodliwe. Nie jedz fast food-ów bo cholesterol. Nie pij bo siądzie wątroba. Nie pal bo rak. Jak słyszę te wszystkie utyskiwania na solarium to kręce z niedowierzaniem

  • Re: Patricia Krentcil

    delikatny maijaz by nie byc blada i jest super.Strach patrzec na te straszydlo pomarszczone przez opalanie!Niech się leczy psychicznie, a nie chodzi do solarium lepiej na tym wyjdzie!!!(...)Nie od dzis wiadomo,ze opalanie się nie służy naszej skórze.Moze kiedys slonce tak nie paliło skóry jak teraz.Ta kobieta jest tanorektyczką,czytałam kiedys o uzaleznieniu od solarium ,więc najpierw

  • Nie dajmy sobą manipulować!

    i nie tylko powstaje w organizmie człowieka przez opalanie! Badania które ukazały się w TIMES ok 2 lata temu na temat opalania się kobiet w ciąży ZALECAJĄ opalanie się w naszej strefie klimatycznej(...) im opalania się! Wszystko z umiarem a jeśli chodzi o nawilżenie po opalaniu zarówno w solarium jak i na słońcu to polecam oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia (droższą) a efekty jak po kremie za

  • Re: ja się

    i nie tylko powstaje w organizmie człowieka przez opalanie! Badania które ukazały się w TIMES ok 2 lata temu na temat opalania się kobiet w ciąży ZALECAJĄ opalanie się w naszej strefie klimatycznej(...) im opalania się! Wszystko z umiarem a jeśli chodzi o nawilżenie po opalaniu zarówno w solarium jak i na słońcu to polecam oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia (droższą) a efekty jak po kremie za