• Informacje na temat:

    ile kalorii spalać dziennie

Artykuły na temat: ile kalorii spalać dziennie
  • Dziewięć produktów, które sprawią, że nie utyjesz, nawet gdy będziesz jadła słodycze

    Przyspieszają spalanie kalorii, dają uczucie sytości i hamują napady głodu – włącz je do jadłospisu, a nie będziesz przybierać na wadze.

  • Ile kalorii spalasz?

    Jeśli pączek ma 900 kalorii, każdy, kto go zje, skonsumuje taką właśnie liczbę kalorii. Pod tym względem panuje równouprawnienie.

  • Spacer dla każdego

    ...30 minut dziennie może przynieść ogromne efekty.

  • Urlop od wyrzeczeń

    Latem łatwiej dbać o figurę? Akurat! Owszem, przed wyjazdem każda z nas robi, co może, by dobrze wyglądać w bikini. Ale na miejscu zaczynamy sobie dogadzać. I w tydzień zjadamy tyle kalorii, co normalnie przez pół miesiąca. Skąd to wiemy? Z najnowszych wyliczeń dietetyków. Wspólnie z ekspertami ogłaszamy akcję wróć z wakacji bez „nadbagażu”.

  • Waga pod kontrolą: co znaczy przytyć zdrowo?

    Jedzenie za dwoje podczas ciąży nie jest polecane przez specjalistów. Rygorystyczne liczenie kalorii również. Jak znaleźć dietetyczny złoty środek?

  • Bieganie: Kiedy i co jeść?

    Pamiętasz, jak twoja matka przykazywała, byś jadł trzy solidne posiłki dziennie i nie podjadał między jednym a drugim? Zapomnij o tym! Optymalnym rozwiązaniem jest pięć lżejszych posiłków dziennie w odstępach trzech do czterech godzin. Jednak niech to nie stanie się twoją obsesją. Każdemu zdarzają się zwariowane dni, kiedy przestrzeganie tej zasady nie jest możliwe.

  • Odstaw cukier w trzy dni

    Ile razy chciałaś rzucić słodycze i nic z tego nie wyszło? Nie obwiniaj siebie, bo cukier uzależnia. Musisz więc go przechytrzyć. Spróbuj, tym razem się uda!

  • 9 fit przykazań

    Ile osób, tyle metod na idealną sylwetkę. Dieta, trening, nawyki - to wszystko kwestia bardzo indywidualna i ciężko mówić tu o uniwersalnych rozwiązaniach. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by wskazać 9 kroków, które zbliżą nas do wymarzonego ciała, mogą okazać się one bardzo pomocne, szczególnie dla osób początkujących, które są nieco zagubione w fitnessowym świecie.

  • Dietetyk: Makaron nie jest kaloryczny

    ..."Makaron powinien stanowić urozmaicenie naszej diety i na stałe gościć w naszym menu" - radzi dietetyk, Anna Różyk. O ile nie nadużywamy takich dodatków, jak oliwa, śmietana czy tłuste sosy, zbożowy przysmak nie jest kaloryczny.

  • W dobie otyłości jedno ciastko nie robi różnicy

    Podstawowa zasada dotycząca przybierania na wadze i jej utraty nie jest tajemnicą: pół kilograma tłuszczu to 3 500 kalorii. To proste równanie legło u podstaw powszechnie akceptowanego przekonania, że skuteczne odchudzanie nie wymaga radykalnej zmiany stylu życia, ale "stosowania metody małych kroków" - jak ujęła to Michelle Obama, ogłaszając w ubiegłym miesiącu początek ogólnonarodowej kampanii...