• Informacje na temat:

    ile kalorii spala dziennie organizm

Artykuły na temat: ile kalorii spala dziennie organizm
  • Jesz, ile chcesz, a waga spada

    Na diecie doktora Ornisha chudniesz bez liczenia kalorii. Co więcej, powiedzenie: „balsam na serce” zyskuje inny wymiar. Bo chroni ona przed chorobami, które zagrażają nam coraz częściej.

  • Ile kalorii spalasz?

    Jeśli pączek ma 900 kalorii, każdy, kto go zje, skonsumuje taką właśnie liczbę kalorii. Pod tym względem panuje równouprawnienie.

  • Spacer dla każdego

    ...30 minut dziennie może przynieść ogromne efekty.

  • Źródła energii

    Organizm naprawia się całą dobę. Najintensywniej podczas snu. To dlatego, gdy wypoczniesz, czujesz, że możesz przenosić góry! Ale z czasem regeneracja zwalnia. Co wtedy robić? W weekend wyjedź pod namiot, codziennie spaceruj wśród drzew i kochaj się często. Sprawdź, jak jeszcze możesz ładować baterie, by energii wystarczyło na długo bez względu na to, ile masz lat.

  • 7 „zdrowych” nawyków, które rujnują twój metabolizm

    ...kształtuje sylwetkę, spala tłuszcz i buduje zdrową masę mięśniową. Unikasz kawy Ile to już razy słyszałaś, że kofeina szkodzi zdrowiu i należy jej unikać? To nie do końca prawda! Mała czarna(...)Ćwiczysz codziennie Twój upór i siła woli zasługują na podziw, ale codzienne treningi nie są wskazane! Podczas ćwiczeń fizycznych w twoich mięśniach dochodzi do mikrouszkodzeń, które odbudowują się...

  • Wstań od biurka - czyli 10 sposobów na ergonomiczną pracę

    Jak podczas pracy biurowej spalić rocznie tyle kalorii ile maratończyk podczas 6 biegów? Wstać od biurka! Poniższe zasady udowodnią Ci że to możliwe. Schorzenia kręgosłupa, problemy ze wzrokiem i bóle stawów nie dotkną Cię jeśli skrupulatnie będziesz stosował się do zaleceń.

  • Dieta jesienna - jak dobrze zjeść i nie przytyć?

    ...- Jeśli będziemy jedli zgodnie z naszymi potrzebami, z tym co robimy i ile potrzebujemy, z tym jak wygląda nasza aktywność i do tego dostosujemy odpowiednią ilość energii - nie ma możliwości, że(...) organizmu podczas okresu jesiennego.

  • Bieganie: Kiedy i co jeść?

    Pamiętasz, jak twoja matka przykazywała, byś jadł trzy solidne posiłki dziennie i nie podjadał między jednym a drugim? Zapomnij o tym! Optymalnym rozwiązaniem jest pięć lżejszych posiłków dziennie w odstępach trzech do czterech godzin. Jednak niech to nie stanie się twoją obsesją. Każdemu zdarzają się zwariowane dni, kiedy przestrzeganie tej zasady nie jest możliwe.

  • Słodkie ostrzeżenie

    Stan przedcukrzycowy to jeszcze nie cukrzyca, ale wstęp do niej, bo twój organizm traci wrażliwość na insulinę. Albo zmienisz dietę i zaczniesz więcej się ruszać, albo wkrótce dołączysz do trzech milionów Polaków chorych na cukrzycę! O tym, co zrobić, by oddalić widmo choroby, z diabetologiem, prof. Tomaszem Klupą, rozmawia Katarzyna Koper.

  • Dieta i trening muszą iść w parze

    Dietetycy podkreślają, że sposób odżywiania musi być dopasowany indywidualnie do potrzeb każdego organizmu. Zasada jest prosta: musimy określić, jaki tryb życia prowadzimy i do niego dostosować swój jadłospis. Trenując, powinniśmy starannie zaplanować posiłki. Jak się do tego zabrać oraz na co zwrócić szczególną uwagę? Na pytania odpowiada Ewelina Bartniak, dietetyk Sante.