Pielęgnacja

  • Chronimy skórę przed zimnem

    Mroźne powietrze jest suche i silnie odwadnia skórę. Jak skutecznie zabezpieczyć ją przed przesuszeniem? Czytaj więcej

  • Skóra gładsza i młodsza dzięki witaminie B

    Dojrzała skóra ma duże wymagania. Kosmetolodzy odkryli, że doskonale je spełnią witaminy z grupy B. Czytaj więcej

  • Ziołowe kompresy dla cery zmęczonej zimą

    Wysuszona, podrażniona skóra nie tylko piecze i szczypie, ale też... szybciej się zanieczyszcza i traci jędrność. Dobrą formę pomogą jej odzyskać nasze roślinne okłady. Czytaj więcej

  • Ocet jabłkowy do pielęgnacji włosów i skóry

    Jest niezastąpiony w pielęgnacji włosów matowych. Pomoże zadbać o cerę, gdy tworzą się zmarszczki, okiełzna także trądzik. Rozjaśni skórę, gdy pojawią się na niej plamki. A przy tym jest tani i prosty w przygotowaniu. Czytaj więcej

  • Szał idealnych ciał

    Wycinanie powiek, łamanie szczęk, gruchotanie nóg – czego się nie robi dla urody? Dziś można „ulepszyć” wszystko: powiększyć oczy, wyszczuplić palce u stóp czy zyskać talię osy. Wymagania? Zasobny portfel i... ponadprzeciętna odporność na ból. Czytaj więcej

  • Ochronić skórę przed mrozem

    Planujesz aktywne ferie. Stok, łyżwy, spacery… Oprócz odpowiedniego stroju, musisz także zadbać o właściwą zawartość kosmetyczki. Czytaj więcej

  • Gdy skóra na łydkach się łuszczy

    Gdy skóra na łydkach się łuszczy

    Wtedy sięgnij po masło do ciała. Zawiera ono więcej niż balsam substacji odżywczych i to w silniejszym stężeniu. Dzięki temu efekty zobaczysz już po pierwszym użyciu! Masło zapobiega wysuszaniu skóry, uelastycznia ją, a przy dłuższym stosowaniu uodparnia na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych. Przede wszystkim skutecznie natłuszcza, pozosta wiając na ciele cieniutką warstwę, zapobiegającą wyparowywaniu wody. Dlaczego warto smarować nim łydki? Zimą nasila Czytaj więcej

  • Co robić, gdy masz przesuszoną skórę?

    Uzupełniaj płyny Przyjmuj przynajmniej 1,5 l płynów dziennie. Pij wodę, ziołowe herbatki, wyciskane soki owocowe lub warzywne (nie te z kartonu) i… jedz zupy. Tłuszcze nienasycone Staraj się codziennie dostarczać je organizmowi. Najwięcej jest ich w ziarnach i orzechach, rybach, owocach morza, w oliwie z oliwek, oleju rzepakowym i awokado. Witaminy A i E Odżywiają skórę. Witaminę A znajdziesz w jajkach, march Czytaj więcej

  • Pielęgnacja dłoni, stóp i łokci zimą

    Jak zimą dbać o dłonie, stopy i łokcie? Czytaj więcej

  • Zadbane stopy zimą

    Zimą mamy dużo więcej pro blemów ze stopami, bo albo szybko marzną, albo się mocno pocą, a wtedy szybciej grubieje naskórek. Dlatego zimą warto poświęć stopom nieco więcej uwagi. Naskórek nie będzie nadmiernie zgrubiały, gdy będziesz mo czyć stopy co 2-3 dni w wodzie z solą, a następnie ścierać go tarką. Raz w miesiącu można zastosować skarpetki złuszczające. Zawsze po kąpieli stopy odżywiaj i wygładzaj kremem z silnie nawilżając Czytaj więcej